Webcontent weergeven

FAQ SERV-E-GO ACTIVEREN & INSTALLEREN

Contentverzamelaar

• Is het nodig om een TaHoma te installeren voor mijn klant?

          Ja. U moet een TaHoma voor uw klant installeren en producten aan deze box koppelen. De TaHoma, die verbonden is met het internet, dient...

• Is het nodig om de TaHoma te registreren?

          Ja. U moet de TaHoma registreren via de Somfy Pro website. Hiermee kunt u een TaHoma toewijzen aan uw Pro-account. Wanneer u verbinding...

• Ik heb al heel wat boxen geactiveerd maar dan via de Somfy-Connect website. Worden deze boxen ook weergegeven?

          Boxen die via de Somfy-Connect website werden geactiveerd, worden niet toegewezen aan uw professionele account. Dit betekent dat ze niet...

• Ik heb al veel boxen geactiveerd met via de Somfy Pro-website. Worden deze boxen automatisch weergegeven?

          Ja. Alle boxen die al zijn geactiveerd via de Somfy BtoB-website (die al aan uw Pro-account zijn toegewezen) zullen in de tool verschijnen...

• Mijn klant heeft al een TaHoma en ik wil graag de installatie vanuit de tool opvolgen. Is dit mogelijk?

        U moet eerst de TaHoma box toewijzen aan uw professionele account. Dit kan rechtstreeks vanuit de Serv-e-Go tool of door contact op te nemen met Somfy...