FAQ SERV-E-GO SUPPORT & PROBLEEM OPLOSSEN

• Kan ik op elk moment toegang krijgen tot de installatie van mijn klant?

        Zodra uw klant de dienst heeft gevalideerd, kunt u op elk moment toegang krijgen tot het gedetailleerde overzicht van de installatie door in te loggen...

• Kan ik wijzigingen aanbrengen zonder toestemming van de klant?

        Nee, u kunt geen wijzigingen aanbrengen zonder voorafgaande toestemming van uw klant. Zodra uw klant u toegang heeft verleend om wijzigingen aan te...

• Moet ik mijn klant ondersteunen bij producten die hij zelf heeft toegevoegd na de eerste installatie?

        Nee, deze tool verplicht u niet om uw klant te ondersteunen bij producten die hij zelf besluit toe te voegen na de eerste installatie. Echter, u...

• Kan ik de naverkoopdienst overdragen aan een andere installateur?

        De tool laat niet toe om een installatie over te dragen van de ene naar de andere installateur. Maar een TaHoma kan wel worden toegewezen aan een...