TaHoma registreren en activeren
PRO APP
TaHoma registreren en activeren
• Hoe verwijder ik een klantinstallatie uit mijn lijst?
Om een klantinstallatie uit uw lijst te verwijderen, raadpleegt u het betreffende klantendossier. Open de installatiedetails en verwijder de installatie...
• Waar kan ik de TaHoma QR-code vinden?
Kijk onderaan de box om de QR-code van de TaHoma switch en TaHoma V2 te vinden. Bij de TaHoma Rail-DIN staat de QR-code op de voorkant van de box.
• Ik kan de QR-code van TaHoma niet scannen. Wat moet ik doen?
Als u de TaHoma niet kunt registreren door de QR-code te scannen, dan kunt u de pincode handmatig invoeren door de 12-cijferige code op het label van de box in...
• De registratieprocedure is verandert. Is het niet meer nodig om het e-mailadres van de klant te gebruiken?
Met de TaHoma Pro-applicatie heeft u niet langer het e-mailadres van uw klant nodig voor het registreren van een klantenbox. U kunt nu eventueel alleen de voor-...
• Kan ik boxen blijven registreren op de Somfypro website?
U kunt boxen blijven registreren op de Somfy Pro website. Als u boxen registreert via de applicatie of de website, vindt u al uw boxen in uw lijst.
• Kan ik een reeds geactiveerde TaHoma-klant koppelen?
Als een TaHoma-klant al is geactiveerd, kunt u deze nog steeds koppelen aan uw Pro-account, zowel vanuit de TaHoma Pro-applicatie als via Serv-e-go. Het enige...
• Er is geen internet op het terrein of bij mijn klant. Kan ik de installatie als nog uitvoeren?
Als er geen internetverbinding beschikbaar is, kunt u een TaHoma lokaal activeren. Het is echter raadzaam om verbinding te maken met internet om toegang te...