TaHoma upgrade

Upgrade uw TaHoma

TaHoma upgrade

Upgrade uw oude (vierkante) TaHoma naar de tweede generatie TaHoma (schuin model).

Upgraden is eenvoudig:

-Bestel deze nieuwe TaHoma in de Somfy B2B webshop (Ref 1811339)

-Na ontvangst, log in op de oude TaHoma, ga naar 'mijn account' -> 'Box'. Kies 'vervangen'.

-Volg de online instrukties en al uw huidige instellingen zullen overgezet worden.

-Uw oude TaHoma kunt u niet meer gebruiken, lever deze svp in bij een lokaal recycle punt.

 

Veel gestelde vragen:

Is het echt nodig te upgraden? Als u tevreden bent met de huidige TaHoma en geen uitbreidingsplannen heeft is de upgrade niet noodzakelijk. De oude TaHoma zal voor onbepaalde tijd blijven functioneren. Wilt Uin de toekomst nieuwe producten of functies wilt gebruiken dan is een upgrade vereist. 

Hoe zie ik of mijn TaHoma oud of nieuw is? TaHoma v1 is vierkant en heeft PIN nummer 02xx-xxxx-xxxx, TaHoma v2 heeft een schuine voorkant en PIN nummer 12xx-xxxx-xxxx.

Moet ik alles opnieuw installeren? Nee, er is een uiterst eenvoudig online upgrade proces dat u zelf kunt uitvoeren. Hiermee worden alle toepassingen en instellingen (agenda, smart, etc) overgezet naar de nieuwe TaHoma.

Hoe lang duurt het overzetten? Ongeveer 5 tot 10 minuten

Kan ik de oude TaHoma daarna doorverkopen of weggeven? Nee, de oude TaHoma kan niet meer gebruikt worden, lever deze svp in bij een recycle punt.

Waar moet ik verder op letten? Tijdens het upgraden moeten zowel de oude als de nieuwe TaHoma online staan.

 

Meer informatie hierover is de vinden in deze handleiding: TaHoma upgrade info