FAQ TaHoma Switch Uitbreidingsoplossingen

Kunnen de SMART-functies worden gestart met de openingssensoren en/of RTD aanwezigheid?

    Omdat hij bij de start niet compatibel is met het RTD-sensor assortiment, is deze functie niet beschikbaar. We werken echter aan een oplossing waarmee dit wel mogelijk...

Is er continuïteit op het gebied van de mobiele applicaties voor de TaHoma V2 boxen?

  Het gehele station TaHoma V2 verhuist naar de nieuwe mobiele TaHoma applicatie.

Blijft TaHoma Switch compatibel met de RTD-sensoren?

    We hebben geen Dongle bij de start van TaHoma Switch waarmee de compatibiliteit wordt uitgebreid. We werken echter aan een oplossing om deze compatibliteit te verzorgen.

Blijft de huidige versie van de TaHoma applicatie beschikbaar? Hoe staat het met de applicaties die verbonden zijn met Conexoon?

    Ja, de huidige TaHoma applicatie blijft verkrijgbaar in de winkels met de naam TaHoma classic. Hij wordt behouden omdat het station van TaHoma V1 alleen compatibel is met...

Behouden we een webinterface voor de bediening van het huis?

    Nee, we hebben ons bij de ontwikkeling vooral gericht op de mobiele TaHoma applicatie.

Wat is de procedure om een TaHoma V2 te vervangen door een TaHoma Switch?

    Als u een TaHoma V2 door een TaHoma Switch vervangt, dan moet de hele installatie opnieuw gedaan worden.