Veelgestelde vragen
Zoeken op
- Home
- Smart Home
- TaHoma DIN-Rail
- Installatie en Instellingen
Verkennen van de kennisbank
Verkennen van de kennisbank
Installatie en Instellingen
Wat kan ik doen met de knoppen "Prog" en "Reset" aan de voorkant van de TaHoma DIN-rail?
Ik kan TaHoma niet met internet verbinden. Wat moet ik doen?
Kan ik nog steeds producten aan TaHoma koppelen zonder internetverbinding?
Hoe kan ik producten koppelen aan TaHoma volgens het protocol?
Waar kan ik de TaHoma QR-code vinden?
Er is geen internet op het terrein of bij mijn klant. Kan ik de installatie als nog uitvoeren?
Mijn klant heeft nog geen toegang tot de nieuwe TaHoma-applicatie. Kan ik toegang krijgen tot zijn interface vanuit de TaHoma Pro-applicatie?
Hoe verwijder ik een klantinstallatie uit mijn lijst?
Kan ik boxen blijven registreren op de Somfypro website?
Kan ik een TaHoma van een klant toewijzen die al is geactiveerd?